مصاحبه آرشیو خبر ها
توپ طلا حق نویر است

توپ طلا حق نویر است

الساندرو دل پیرو کاپیتان افسانه ای بیانکونری ها و مهاجم محبوب سابق آتزوری اعتقاد دارد که حق مانوئل نویر است که توپ طلا را دریافت کند . بازیکن سابق و وفادار یووه در مصاحبه با سایت رسمی فیفا در مورد رقابت بین 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلا اینگونه گفت :

" مطمئنا سه نفری که کاندید نهایی دریافت توپ طلا شده اند بهترین بازیکنان جهان هستند و در این شکی نیست .  آمارهای مربوط به رونالدو واقعا تاثیر گذار هستند. در مورد او بارها شاهد بودیم که مفهوم بازیکن مدرن به کار برده شده است ولی، او تنها مدرن نیست رونالدو آینده هم است "

" همچنین مسی ، او واقعا مناسب شماره 10 است . در جام جهانی برزیل شاهد بودیم که بسیاری از کودکان لباس مسی را بر تن کرده بودند ، حتی دیدیم که کودکان برزیلی هم پیراهن یک آرژانتینی را پوشیده اند ، بنابراین فوتبال او فراتر از مرزها است "

" ولی تصور می کنم که نویر به ما روشی جدید برای تفسیر نقش دروازه بان ها آموخت، نه تنها می تواند بسیار عالی نقش خود را ایفا کند بلکه تحرک بیشتری هم به تیم می دهد و مهم تر از از همه اینکه او واقعا یک شوت گیر فوق العاده است و آلمان قهرمانی خود در جام جهانی بسیار مدیون او است است "

چه کسی توپ طلا را می برد ؟

" پیش بینی من این است که نویر برنده توپ طلا خواهد شد. او کامل کننده جام جهانی بزرگ برای آلمان بود . نویر همچنین برای یک فصل فوق العاده برای تیم بایرن مونیخ در بوندس لیگا هم تکمیل کننده بود . وضعیت کنونی کمی شبیه به 2006 است، زمانی که بوفون با اختلاف بسیار کمی با فابیو کاناوراو توپ طلا را از دست داد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: